Descrizzione
Presse pneumatiche cù membrane cintrali
Queste presse anu una membrana tubular fatta di materiale non tossicu, attaccata à un elementu di supportu alatu;sta membrana (chì ferma sempre in fondu à mezu à u tamburinu) è l'elementu di sustegnu sò allora muntati nantu à l'assi di u tamburinu perforatu in acciaio inox.
U must squeezed out by the action of the membrane flows through channels in forma di una griglia perforata attaccata à l'internu di una camera di trasportu.
A novità più interessante di questi mudelli si trova in questi canali per u scorrimentu di u must.
I griglie sò attaccati à l'internu di u tank è disposti per furmà anelli intornu à u so assi cintrali;e camere per portà u mostu sò larghe cum'è e griglie perforate, è sò create in u tank.
Questu assicura una azione di sforzu veloce è efficace, senza ostaculi.
Hè faciule vede u rendimentu eccezziunale in termini di pruduzzione è ecunumia di funziunamentu chì sta suluzione prupone in paragone cù una macchina cunvinziunali, vale à dì.
* l'area di a superficia di straining hè radduppiata per a dimensione equivalente di stampa;
* u tempu di pressa tutale hè drasticamente ridutta, à a mità di u tempu di solitu;
*l'uva schiacciata si esaurisce à una pressione di travagliu più bassa, cù menu cicli di pressatura è sbriciolatura, è per quessa cun una manipulazione minima;
*dentru a pressa, u pruduttu hè distribuitu in una strata uniforme è più fina è u mostu hè struitu nantu à tutta a superficia di u tamburinu.
Tutti i vantaghji:
Grazie à queste caratteristiche, a qualità di u mostu migliurà considerablemente.
Difatti, l'uva schiacciata si esaurisce sottu una pressione di travagliu più bassa, cù menu pressu è ciculi di sbriciolatura, dendu nasce un mostu limpidu, di prima qualità cù bassi livelli di polifenoli (sustanze di scartu chì facenu u mostu annebbiatu).
A massa di uva da sfracicà in u tamburu ùn hè micca sottumessu à una longa manipolazione è u so propiu pesu induce dighjà u sforzu di una quantità considerableu di fluidu attraversu tutta a superficia di i canali.
A pressione massima di triturazione (chì ùn hè mai più di 1,5 bar) hè necessariu solu per uni pochi di cicli brevi à a fine di u prugramma.
I mudelli finu à u PEC 100 incorporanu un dispositivu per inflating / deflating a membrana, mentre chì i mudelli più grande sò usati cù una unità separata.
Grazie à u sistema di prugrammazione estremamente flexible è faciule d'utilizazione, ùn ci hè micca limiti à u tipu d'uva chì pò esse pressatu.In fattu, u pannellu di cuntrollu hè cumpletu cù un computer programmable (PLC) per u cumpletu automaticu di tutte e fasi di trasfurmazioni.
Sottu à a pressa ci hè un tank per a cullizzioni è u trasferimentu di u mostu chì vene da u tamburinu.
À a fine di u ciculu di travagliu, a pressa pò scaricate rapidamente a vina di uva è a pulizia di a pressa hè simplificata da l'absenza di qualsiasi manifold internu, chì facenu a prucedura di pulizia assai più fastidiosa.
A prucedura di lavare hè ancu facilitata da una secunna ovale specifica chì facilita l'accessu à l'internu di u tamburinu.
Per facilità ancu più u prucessu di lavatu, trà e duie porte nantu à u tamburinu ci hè ancu un raccordu di tubu standard DIN.
In più di u renditu digià eccellente in quantu à a qualità è a quantità di u produttu, è à a mità di i tempi di trasfurmazioni, i presse assicuranu ancu una serie di altri vantaghji per una operazione rentabile, vale à dì.
* Presse è sistemi più chjuchi sò usati per pruduce a stessa quantità di pruduttu
* u ciculu di travagliu pò esse realizatu in modu continuu, senza bisognu di interruzioni longu
* sistemi custituiti da parechje macchine ponu esse cuntrullati cintrali è cù l'aiutu di un urdinatore
* Sistemi di rinfrescamentu di cavità pò esse applicati à l'esternu di u tamburu per i prucessi di macerazione carbonica in cundizioni di temperatura cuntrullata.