Alston Equipment

Prufessiunali per a birra, u vinu è a bevanda
A funzione di scambiatore di calore in a birreria

A funzione di scambiatore di calore in a birreria

Normalmente, ci sò dui tipi di scambiatori di calore in a birreria, unu hè scambiatore di calore tubulare, un altru hè scambiatore di calore à piastre.

Prima, un scambiatore tubulare hè un tipu di scambiatore di calore cù tubi inglobati in una cunchiglia.Hè un dispositivu assai cumuni in l'industrii induve l'enfasi hè di ricuperà u calore da u gasu o liquidi.

U principiu di u scambiatore di calore di cunchiglia è di tubu hè basatu annantu à un fasciu di tubi chì hè dispostu verticalmente o orizontale in una chjamata cunchiglia.

Funziona per scambià u calore trà dui fluidi.Unu hè u "riscaldamentu" è l'altru hè u fluidu "riscaldatu".

I fluidi ponu esse di diverse nature è u scambiatore tubulare pò esse usatu per u scambiu di gas / gas, liquid / liquid, liquid / gas, etc.

introduzione di scambiatori di calore tubulari

U scambiatore di riscaldamentu tubulare utilizatu in a birreria

-Scambiatore di calore tubulare, Per permette à una birreria di rinfriscà u mostu prima di aghjunghje l'aggiunta di luppolo di whirlpool.Ci hè un scambiatore di calore tubulare esternu per rinfriscà u mostu chì esce è poi torna in u vasu.Per rinfriscà u mostu prima è uttene a temperatura ghjusta per aghjunghje luppoli.
- Comu hè cunnisciutu, abbassà a temperatura di sedimentazione à circa 80 gradi Celsius è aghjunghje lupulu hè benefica per a preservazione di l'oliu di lupu.À questa temperatura, u gradu di isomerizazione di l'acidu alfa valproic in u lupu serà assai bassu, per quessa ùn aumenterà l'amarezza di a biera.À questa temperatura, a quantità di sustanzi aromatichi evaporati da u lupu serà ancu ridutta significativamente, è à questa temperatura, u mostu pò dissolve in modu efficace e molécule aromatiche pocu solubili.Allora sta temperatura hè u stadiu ottimali per a rotazione di u lupu.
In ogni casu, quandu u wort bollita hè trasferitu à u cisterna di sospensione, a so temperatura serà intornu à 98 ° C. Ci vole assai tempu per diminuisce a temperatura da 98 ° C à 80 ° C. Per quessa, per migliurà l'efficienza è u cuntrollu di a fermentazione. a temperatura di u mostu bè, avemu aghjustatu un scambiatore di calore quì.
- Serà largamente utilizatu in a micro birreria, a birreria cummerciale per migliurà l'efficienza di a birra.

scambiatore di calore tubulare
Scambiatore di riscaldamentu tubulare in a birreria

Siconda, scambiatore di riscaldamentu di piastre
Scambiatore di Calore, un equipamentu di birreria pensatu per elevà o calà rapidamente a temperatura di u mostu o di a biera.I scambiatori di calore in i birrerie sò spessu chjamati "scambiatori di calore di piastra" perchè sò custruiti cum'è una serie di piatti;un liquidu caldu scorri longu un latu di a piastra è u liquidu friddu scorri longu à l'altru latu.Un scambiu di calore si faci à traversu i platti.

U scambiatore di calore più cumuni si trova in a brewhouse.U mostu caldu à circa 95 ° C hè passatu à traversu un scambiatore di calore, induve hè rinfriscatu da acqua fridda è / o un refrigerante chì vene longu u reversu di a piastra in a direzzione opposta.U mostu diventa frescu (per esempiu, à 12 ° C) è prontu per a fermentazione, è l'acqua fridda hè calata à forsi 80 ° C è hè tornata à un cisterna d'acqua calda, pronta per esse usata in u prossimu brew o in altrò in a birreria. .In media, i scambiatori di calore seranu dimensionati per chì u cuntenutu sanu sanu di a caldera pò esse rinfriscata à a temperatura di fermentazione in 45 min o menu.

Un scambiatore di calore hè assai efficienza energetica, perchè u calore utilizatu urigginariamente per portà u mostu à ebollizione hè parzialmente riutilizatu per calà l'acqua fredda chì entra in a birreria.Aduprendu refrigeranti cum'è glycol, i scambiatori di calore di piattu pò ancu esse usatu per rinfriscà a cerveza à bassu temperatura dopu a fermentazione, per dì da 12 ° C à -1 ° C, per a maturazione fridda.

I scambiatori di calore ponu esse aduprati in parechji aspetti di u prucessu di fermentazione per calà è rinfriscà a biera è per riscalda o rinfriscà liquidi cum'è l'acqua.Ancu se i scambiatori di calore à piastre sò i più cumuni, altri disinni di scambiatori di calore ponu esse aduprati, cum'è un "scambiatore di calore di cunchiglia è tubu".

I scambiatori di calore sò ancu utilizati cum'è parte di u maquillaje di unità di pasteurizazione flash, chì riscaldanu a biera rapidamente per pasteurizà, mantenenu per un cortu periodu mentre scorri attraversu pipework, è poi diminuite rapidamente a temperatura di novu.

più fresche di mosto

Tempu di post: 18-mar-2024