Alston Equipment

Prufessiunali per a birra, u vinu è a bevanda
Vantaghji principali di i tanki di almacenamento horizontale

Vantaghji principali di i tanki di almacenamento horizontale

Cisterna di almacenamentu horizontaleprinciparmenti custituitu di tank ellittica, supportu di basa, flange, metru di livellu, entrata superiore, outlet è altri porti di entrata è di uscita.A struttura di cumpusizioni hè simplice è faciule per l'operatore per inizià, sempre chì u mantenimentu di ogni ghjornu pò esse realizatu.In u prucessu di produzzione, ci hè un persunale per inspeccionà a saldatura di l'equipaggiu, facendu cusì l'equipaggiu più stabile è sicuru è affidabile.

nutizie

Fighjemu un pocu di i vantaghji maiò è i benefici di i tanki di almacenamento horizontale.

1. Facile à Trasportu

I tanki orizzontali sò spessu usati in l'industria agricula è di e bevande perchè sò più adattati peralmacenà liquidicum'è l'acqua è i chimichi.Per via di u so designu è di a forma, i tanki d'acciaio horizontale sò più faciuli di trasportà è di spustà cà i tanki verticali.Questa facilità di mobilità rende i tanki horizontali assai attrattivi per quelli chì anu bisognu di almacenà o di trasportu liquidi in modu regulare.

2. Altezza illimitata

Sè affruntate restrizioni d'altitudine in a vostra pianta, fabbrica o veiculu, un tank verticale pò esse più prublemi di ciò chì vale a pena.U disignu di u cisterna horizontale occupa menu spaziu verticale, è l'operazioni chjuche è mediu ùn sò micca una preoccupazione.Hè più faciule d'installà induve avete bisognu è elimina a frustrazione di manipulà i tanki di parechji centimetri di altezza.

3. Control di temperatura

Sè vo site in l'industria di trasfurmazioni di latti, vinu, cerveza è bevande, a temperatura hè un fattore impurtante per cunsiderà.Per via di a forma è di l'orientazione, i tanki horizontali d'acciaio inox sò più veloci è più efficaci à riscalda è rinfriscà i liquidi è mantene a temperatura desiderata durante u almacenamentu è u trasportu.

4. Meno staffu Required

A causa di u so disignu è u fattu chì sò più faciuli di trasportà da un locu à l'altru, i tanki di almacenamento horizontale necessitanu menu persunale per trattà.Questu permette à voi è à a vostra squadra di fucalizza più tempu nantu à altre attività è prughjetti prioritari.

5. Efficient and Cost Effective

I tanki orizontali anu una copertura più grande di a superficia, chì significa chì ponu spustà u pruduttu in modu più efficiente cà i tanki verticali.U più impurtante, i tanki horizontali tendenu à avè i costi di trasportu più bassi è l'agitazione verticale pò esse aghjuntu più facilmente, facendu più costuali.

6.Hè megliu fà a birra Lager

A causa di a grande superficia quandu u cisterna si trova, chì pò almacenà più levitu in i tanki per ottene una cerveza più chjara.Hè per quessa chì più brew pub o microbrewery sò disposti à utilizà questu horizontale, micca verticali cisterne di birra brillanti.

Avete interessatu à sapè più nantu à i tanki di almacenamento horizontale in vendita è cumu si ponu benefiziu?Cuntatta ciper assicurà una cunsultazione esperta!


Tempu di Postu: Feb-25-2023