Alston Equipment

Prufessiunali per a birra, u vinu è a bevanda
Cumu riduce l'ossidazione in a birra

Cumu riduce l'ossidazione in a birra

奥斯顿1

L'ossidazione hè un prublema maiò in a biera.Oghje, in questu articulu, parraraghju di l'oxidazione di a biera è di qualchi misure per riduce l'oxidazione.

Dopu chì a cerveza hè sopra-oxidata, l'aroma di luppolo diventerà più ligeru, u culore s'approfondirà, serà amara dopu a so apparizione, è averà un odore di cartone quandu beie.

Per quessa, avemu bisognu di piglià certe misure per cuntrullà l'ossidazione in u prucessu di pruduzzione di a cerveza (eccettu l'ossigenu in u periodu di fermentazione principale hè favurevule à a ripruduzzione di levitu, ogni oxidazione in altri prucessi causarà danni à a biera).

 Cumu riduce l'ossidazione durante a fermentazione?

1.Choose bon maltu.Se u cuntenutu di l'acqua di u maltu hè grande (vede l'identificazione di a qualità di u maltu è u rapportu d'analisi per i dettagli), ùn avarà micca solu u costu, ma ancu più prubabile di furmà precursori oxidati.

2.Use u maltu sfracicatu u più prestu pussibule, preferibile micca più di 6 ore.Hè cunsigliatu di sfracicà u maltu prima chì l'acqua di mashing hè pronta per una meza ora.

奥斯顿2

3.U cuntenutu di ioni di ramu è ioni di ferru in l'acqua di birra hè cuntrullata in una gamma bassa, perchè i ioni di ramu è i ioni di ferru ponu prumove a reazzione d'ossidazione.In generale, l'equipaggiu di birreria cummerciale normale serà pickled è passivatu in a pignatta, è un film d'oxidu serà furmatu nantu à a superficia.

 

Ùn ci hè micca bisognu di preoccupassi di stu prublema, ma alcuni equipaghji di birreria in casa utilizanu accessori di cobre.Quì, ricumandemu di rimpiazzà cù l'acciaio inox 304.

 

4. Minimize u nùmeru di stirring times in u mashing, è evite micca stirring too fast.

 

Formerà un vortice per inhale l'aria durante u mashing, è a birra cummerciale hè cuntrullata l'agitazione da un controller di frequenza, cusì u mutore di agitazione deve esse a frequenza variabile, mentre chì a birra in casa hè cuntrullata manualmente.

5.Before chì u mostu entre in u cisterna di filtru da u cisterna di mash, prima sparghje l'acqua di a griglia di 78 gradi per scaricate l'aria sottu à a piastra di sieve, unu hè di prevene l'ossidazione di u mostu, è l'altru hè di impedisce chì a mash hè troppu. impattu è a piastra di u crivellu deformata.

6. U tempu per trasmette u mostu deve esse ragiunate, è u tempu deve esse cuntrullatu à circa 10-15 minuti, chì esige a selezzione di una grandezza adattata di a pompa di mostu quandu compra l'equipaggiu, è u tempu di filtrazione ùn hè micca cunsigliatu per troppu longu.

奥斯顿3

7. U tempu da a pompa di u cisterna di ebollizione à u whirlpool deve esse in 15 minuti quantu pussibule.À u listessu tempu, a tangente di u whirlpool deve esse ragiunate cuncepitu per evità a turbulenza lucale è riduce l'inhalazione d'aria.

8. Selezziunate u scambiatore di calore di u piattu di a dimensione adattata, u tempu di rinfrescante di u wort deve esse u più veloce pussibule, è u tempu di rinfrescante di u wort deve esse cuntrullatu in 50min.

9. Quandu canning, sceglie una machina canning raghjonu, pruvà à piglià dui vacuums, è u gradu di vacuum di ogni valvula di riempimentu righjunghji 80% à 90%, accussì comu a minimize l 'aumentu di ossigenu dissolutu durante u prucessu di canning.

In sintesi, u disignu di l'equipaggiu di birra è a tecnulugia di u funziunamentu affettanu direttamente l'ossidazione di l'industria vinicola.

奥斯顿4

 

 


Tempu di post: 11-May-2022