Alston Equipment

Prufessiunali per a birra, u vinu è a bevanda
Festival di a mità di vaghjimu

Festival di a mità di vaghjimu

nutizie

1. U quindicesimu ghjornu di l'ottu mese lunar hè a Festa di a Mid-Autumn in u mo paese.Siccomu questu ghjornu hè a mità di u vaghjimu, hè chjamatu u Festival Mid-Autumn, cumunimenti cunnisciutu cum'è Festival d'Aostu, chì hè l'urìgine di u Festival Mid-Autumn.

2. In a dinastia Tang, vede a luna è ghjucà cù a luna durante u Festival Mid-Autumn era assai populari.In a dinastia Song, a tendenza di vede a luna durante u Festival Mid-Autumn era ancu più pruspera.Sicondu u record "Tokyo Dream Hualu": ​​"À u Festival di a Mid-Autumn, a vostra famiglia decorarà e terrazze, è a ghjente cumpete per u ristorante per ghjucà a luna".In stu ghjornu, tutti i buttreghi in a capitale, U ristorante hà da ri-decorà a facciata.L'arcu hè decoratu cù seta è culurita, è sò venduti frutti freschi è cibi raffinati.U mercatu di notte hè assai animatu.A ghjente spessu cullà i scalini.Organizà banchetti di famiglia, riunite i zitelli, gode di a luna è parlate inseme.

3. Dopu à a dinastia Ming è Qing, l'usu di vede a luna durante u Festival di a Mid-Autumn hè sempre u listessu.Parechji lochi anu furmatu usi speciali cum'è l'incensu brusgiatu, l'arburu Mid-Autumn Festival, l'illuminazione di luci di torre, l'installazione di lanterne di u celu, a caminata di a luna è u ballu di dragoni di focu.

4. Avà, ciò chì avemu più familiarizatu è vede u più hè prubabilmente torte di luna.Tuttavia, quandu u Festival di u Mid-Autumn hè ghjuntu, perchè trattemu tantu i pasti di luna, è chì hè u significatu di i pasti di luna?

5. Prima di tuttu, i pasticci di luna sò exquisite in u travagliu è diliziosi.Ch'ella sia un alimentu di base o un snack, hè un bonu pruduttu per viaghjà in casa.Inoltre, i pasticci di luna sò faciuli di trasportà è anu un tempu di almacenamentu relativamente longu, cusì naturalmente, i pasticci di luna sò diventati u mainstream di u Festival Mid-Autumn.Ci hè parechje significati nantu à i pasti di luna, ma pensu chì u più significativu hè a famiglia, l'amore è a nostalgia espressa da i pasti di luna, è ancu u simbulu di a riunione.

6. In u Festival Mid-Autumn, i coppie mandanu torte di luna à l'altri è volenu l'altri à sprimà u so affettu sinceru.I mooncakes esprimenu addiu, nostalgia è amore eternu.Quasi tutti i discendenti di Yan è Huang, ùn importa micca in Cina, in a so cità nativa, o in altre parti di u mondu, in l'estremità di a terra, manghjanu torte è ammiranu a luna, fighjate a luna è mancanu e so casa, è mette u so amori nantu à u Festival Mid-Autumn.Un pezzu di torta di luna sprime a famiglia è a nostalgia di u vagabunu chì manca i so parenti è a so cità nativa, cumunicà i sentimenti trà e persone, è sprime boni auguri.Mandà una torta di luna à i culleghi è l'amichi sprime a stretta amicizia trà elli.Un inseme di torte di luna cum'è Seven Stars Accompanying the Moon, Lucky Stars Gao Zhao è Longevity Banquet Points sò stati presentati per sprime u rispettu di e persone è i migliori auguri à l'anziani.

 

Passate una bona luna piena, riunite cù a vostra famiglia, è passate un bonu tempu cù a biera.


Tempu di Postu: Set-09-2022