U mostu deve esse rapidamente rinfriscatu à a temperatura necessaria per l'inoculazione di levitu prima di entre in u fermentatore.
Stu prucessu pò esse cumpletu cù un scambiatore di calore à piastre (PHE).
In ogni casu, assai persone sò cunfusi nantu à s'ellu deve sceglie PHE in una sola tappa o in dui fasi.
PHE in dui fasi: Aduprate l'acqua di cità per riduce a temperatura di u mostu à 30-40 ℃ in a prima tappa, dopu aduprate l'acqua di glicol per rinfriscà u mostu à a temperatura di fermentazione necessaria in a seconda tappa.
Quandu si usa PHE in dui fasi, u cisterna è u chiller di glicol deve esse equipatu di una capacità di rinfrescamentu più grande, perchè ci sarà una carica di punta durante a seconda tappa di raffreddamentu.
Una tappa: Una tappa hè di utilizà l'acqua fridda per rinfriscà.L'acqua fridda hè rinfriscata à 3-4 ℃ da l'acqua di glicol, è dopu aduprà acqua fridda per rinfriscà u mostu.
Dopu chì l'acqua fridda scambia u calore cù u mossu caldu, diventa 70-80 gradi d'acqua calda è hè riciclata in u tank d'acqua calda per salvà l'energia di u calore.
Per una grande birreria cù parechje batch di mashing per ghjornu, una sola tappa hè generalmente utilizata per salvà u calore.
U prucessu di rinfrescamentu di u mostu hè di utilizà l'acqua fredda, è ùn ci hè micca una carica massima di acqua di glicol, cusì hè abbastanza per equipà un cisterna è un chiller più chjucu per rinfriscà u tank di fermentazione.
U PHE in una sola fase deve esse equipatu di cisterna d'acqua calda è cisterna d'acqua fredda.
U cisterna d'acqua calda è u cisterna d'acqua fredda deve esse duie volte più grande di a birreria.
U PHE in dui fasi ùn deve esse equipatu di un tank d'acqua fridda, ma u tank di glicol deve esse equipatu cù una capacità più grande.
Spergu chì pudete sceglie un cooler di mostu ghjustu per a vostra birreria è salvà l'acqua.
A salute!
Tempu di post: 20-Jan-2022