Alston Equipment

Prufessiunali per a birra, u vinu è a bevanda
Cumu preparà un Seltzer duru?

Cumu preparà un Seltzer duru?

Cosa hè Hard Seltzer?A Verità nantu à sta Fizzy Fad

 

Qu'il s'agisse de publicités de télévision et de YouTube ou de publications sur les réseaux sociaux, il est difficile d'échapper à l'ultime mania di bevande alcoliche: hard seltzer.Da u triumviratu salvaticu populari di White Claw, Bon & Viv, è Truly Hard Seltzer à e marche di birra mainstream cum'è Bud Light, Corona è Michelob Ultra, hè chjaru chì u mercatu di seltzer duru hà un mumentu - un mumentu veramente grande.

 

In 2019, i venditi di seltzer duru eranu à $ 4,4 miliardi è quelli cifri sò previsti per cullà più di 16% da 2020 à 2027. Ma chì hè u seltzer duru, esattamente?È hè vera chì hè una opzione più sana cà l'alcolu di caloria è zuccheru ?Unisciti à noi mentre scopremu ciò chì u buzz hè tuttu cù sta bevanda spumante.

 

A Deep Dive: Cosa hè Seltzer Alcohol?

Cunnisciuta ancu cum'è seltzer spiked, seltzer alcohòlicu, o acqua spumante dura, seltzer duru hè acqua carbonata cumminata cù l'alcolu è l'aroma di frutta.Sicondu a marca di seltzer dura, sti sapori di frutti ponu vene da u sucu di fruttu veru o aromatizzanti artificiali.

 

I seltz duri sò generalmente in una varietà di sapori unichi.Questi includenu agrumi, frutti è frutti tropicali.Savori cum'è ciliegia negra, guava, fruit passion, è kiwi sò cumuni trà parechje marche, chì furnisce una varietà di opzioni per adattà à e diverse preferenze di gustu.

 

Unipochi di i sapori più cumuni includenu una varietà di agrumi, baga è frutti tropicali, cum'è:

 

Black Cherry

Orange sanguine

Cranberry

Guava

Hibiscus

Kiwi

Limone Lime

Mangu

Fruttu di a passione

Peach

Ananas

lampone

Pompelmo Ruby

Fragola

Anguria

 

 

Cunsigliu di prufessione: Per assicurà chì avete un seltzer chì ùn hè micca statu spike cù additivi chimichi o zuccheri aghjuntu, verificate sempre l'etichetta di ingredienti.Pudete ancu avè da fà un pocu di sleuthing in linea per sapè nantu à i prucessi di produzzione di a marca seltzer dura è assicuratevi chì ciò chì vede hè ciò chì avete.

 

Capisce u Prucessu: Cumu hè fatta l'Alcohol Seltzer Hard?

Cum'è cù qualsiasi bevanda alcoolica (cumpresa a vostra buttiglia di vinu preferita), a chjave per a so natura boozy si trova in u prucessu di fermentazione.Hè quandu u levitu cunsuma tutti i zuccheri chì sò prisenti è i cunvertisce in alcolu.In a vinificazione, quelli zuccheri venenu da uva cugliera.Per u seltzer duru, vene tipicamente da u zuccheru di canna fermentatu.Il pourrait également provenir de l'orge maltée, bien que techniquement cela en ferait une boisson au malt aromatisée comme Smirnoff Ice.

 

A tendenza di i seltzers duri indica un cambiamentu in e preferenze di i cunsumatori versu e bevande pronte per beie.Il s'agit de boissons pré-mélangées qui offrent une alternative pratique aux consommateurs qui souhaitent profiter d'une boisson alcoolisée sans avoir à en faire une à partir de zéro.

 

U cuntenutu alcolu di a maiò parte di i seltzers spiked cade in u intervalu di 4-6% alcolu per volume (ABV) - circa u listessu cum'è a cerveza ligera - ancu s'ellu alcuni pò esse altu cum'è 12% ABV, chì hè a stessa quantità cum'è u standard di cinque. - un'oncia di vinu.

 

Alcolu più bassu significa ancu menu calori.A maiò parte di i seltzers duri venenu in lattine di 12 once è passanu intornu à a marca di 100 calori.A quantità di zuccaru varieghja da una marca à una marca, ma di solitu truverete e marche di seltzer duru più populari chì vantanu u so cuntenutu di zuccaru bassu, chì tende à esse micca più di 3 grammi di zuccaru per porzione.

Cisterna di fermentazione

 

Cisterna di fermentazione è Unitank

 

Prucessu di fermentazione di Seltzer duru:

 

1u passu: filtru d'acqua UV chì entra in u cisterna d'acqua

2u passu: aghjunghje acqua, levitu, nutriente, zuccheru in u tank di fermentazione + purificatore automaticu + agitatore automaticu

3e passu: lascià a fermentazione 5 ghjorni

4u passu: caccià u levitu

5u passu: trasferimentu in un novu tank per aghjunghje aromatizzanti è conservanti, auto cleaner, auto stirrer, cool + inline carbonation

6º passu: sbucciatura

7e passu : Lavà unità CIP

 

Hard Seltzer Brewing Equipment:

  1. Sistema di trattamentu di l'acqua RO
  2. Cisterna di agitazione di l'acqua di zuccheru
  3. Fermentatore, Unitank
  4. Sistema di aghjunghje subsidiarii
  5. Sistema di rinfrescante
  6. Unità di pulizia
  7. Riempimentu di fusti è lavatrice
  8. Riempitore di lattine cum'è opzione.

Alston produce un sistema di birra luminosa

 

Cisterna di birra luminosa


Tempu di Postu: Aug-09-2023