Alston Equipment

Prufessiunali per a birra, u vinu è a bevanda
A velocità di ripresa di u mercatu globale di ricuperazione di u vinu hè assai oltre l'aspettattivi

A velocità di ripresa di u mercatu globale di ricuperazione di u vinu hè assai oltre l'aspettattivi

I media di l'industria straniera Beverage Daily hà publicatu chì u cunsumu di birra, sidru, vinu è liquori hà cullatu, ma u voluminu di vendita hè sempre più bassu di u 2019 prima di l'epidemie.

01 Valore in 2021 aumentatu da 12%

IWSR Beverage Market Analysis Company hà dimustratu nantu à a basa di statistiche di dati basate in 160 paesi in u mondu chì u valore di e bevande di vinu glubale hà aumentatu di 12% l'annu passatu à 1,17 trilioni di dollari americani, chì custituiscenu u 4% di a perdita di valore causata da u mondu. epidemia di 2020.

Dopu una diminuzione di 6% in l'annu precedente, a quantità tutale di alcolu hà aumentatu da 3% in 2021. IWSR predice chì cù u più rilassamentu di a pulitica epidemica, u tassu generale di crescita di vendita di cumposti annuali di bevande serà ligeramente più altu di 1% in i prossimi cinque anni.

oltre l'aspettativa 1

U CEO Mark Meek di a cumpagnia di analisi di u mercatu di e bevande IWSR hà dettu: "I nostri ultimi dati mostranu chì u fenomenu di ricuperazione cuntinua di u vinu è a bevanda hè felice.A velocità di rimborsu di u mercatu hè più altu ch'è previstu.Senza diminuzione, l'e-commerce di u vinu cuntinueghja à cresce.Ancu s'è u ritmu di crescita hà rallentatu, a tendenza di crescita hà cuntinuatu;e bevande senza alcolu / alcolu bassu anu ancu cuntinuatu à crescenu da basi relativamente bassu."

"Ancu se l'industria hè attualmente affruntata da sfide - interruzzione cuntinuu di a catena di fornitura, inflazione, cunflittu russo-ucraina, lenta ripresa di u turismu di vendita, è a pulitica epidemica di a Cina - ma e bevande alcoliche sò sempre in una pusizione forte".Mark Meek hà aghjustatu.

02 Tendenze degne d'attenzione

IWSR hà indicatu chì a crescita di a categuria di alcolu senza / bassu alcolu l'annu passatu hà superatu u 10%.Ancu s'è a basa era bassu, cuntinueghja à cultivà in i prossimi 5 anni.A crescita significativa di l'annu passatu hè vinuta da u mercatu britannicu senza alcolu: dopu avè radduppiatu a scala in 2020, e vendite in 2021 anu aumentatu di più di 80%.

In attesa di u futuru, a birra senza vinu aumenterà più vendite à u mercatu globale di birra senza -/bassu alcolu in i prossimi 5 anni.

oltre l'aspettativa 2

Inseme à a fine di a restrizione epidemica, a biera hà rimbalzatu forte in parechji mercati maiò.Hè previstu chì in i prossimi 5 anni, occuperà una grande parte di a quantità totale di vinu è bevande, in particulare in a regione Asia-Pacificu è l'Africa.Hè previstu chì a categuria di a biera cresce da quasi 20 billion da 2026. Dollar.

A vendita di birra di u Brasile continuarà à cresce, u Messicu è a Culumbia rimbalzaranu forti da l'annu passatu è cuntinueghjanu, è u mercatu cinese hà da fà un certu gradu di ricuperazione.

03 A forza principale di ricuperazione di u cunsumu

Cum'è a più chjuca generazione di restrizioni epidemiche, a generazione millenaria hà guidatu u rimbalzu di u cunsumu glubale di l'annu passatu.

IWSR hà dettu: "Questi cunsumatori (25-40 anni) sò più avventurosi cà e so vechje generazioni.Hanu una forte capacità di cunsumu è fucalizza nantu à piccula quantità è alta qualità.Tendenu à cumprà più prudutti è più altu ".

Inoltre, attente à a salute, cum'è a qualità moderata, a cumpusizioni, è a sustenibilità sò ancu influenzendu u fattore di i tendenzi di cunsumu high-end.

À u listessu tempu, l'interazzione in linea-sia per mezu di e social media o a compra in linea di vinu, u mercatu cuntinueghja à furmà u mercatu;ancu s'è u tassu di crescita hè più bassu di l'epidemie di u 2020, l'e-commerce glubale l'annu passatu hà sempre mantinutu a crescita (2020-2021 valore valore valore Cresce 16%).

"A sfida esiste sempre, cumpresu se i bars è i ristoranti cuntinueghjanu à attirà shopping online è cunsumatori in casa;se i cunsumatori accettanu i so aumenti di prezzu di marca preferita;è s'ellu l'inflazione è i prublemi di supply chain pruvucarà i cunsumatori Prodotti lucali invece di prudutti impurtati.Vivemu in una era piena di incertezza.Quessi sò spazii scunnisciuti di l'industria.Ma cum'è vedemu in a crisa passata, questa hè una industria flessibile."Mark Meek hà dettu Essence


Tempu di Postu: Oct-10-2022