Alston Equipment

Prufessiunali per a birra, u vinu è a bevanda
Felicitazioni per a cunclusione successu di 2022 Drinktec

Felicitazioni per a cunclusione successu di 2022 Drinktec

1

Drinktec - a fiera mundiale principale per l'industria di e bevande è l'alimentu liquidu.

Sfurtunatamente, ùn pudemu micca ghjunghje à u locu di l'esposizione per via di l'epidemie, solu pudemu piglià qualchi ritratti à noi attraversu i nostri clienti tedeschi, ma pudemu ancu sente l'entusiasmu di a mostra.

 

Drinktec hè a fiera mundiale per a tecnulugia di e bevande è l'alimentu liquidu.Questa hè a fiera più impurtante di l'industria.I pruduttori è i fornitori di u mondu sanu - cumpresi multinaziunali è PMI - sò quì per scuntrà i pruduttori di bevande è di alimenti liquidi è i rivenditori di tutte e dimensioni.

 

In l'industria, Drinktec hè cunsideratu a piattaforma numero unu per l'introduzione di novi prudutti à u mercatu mundiale.À l'avvenimentu, i pruduttori anu dimustratu l'ultime tecnulugia in a trasfurmazione, riempimentu, imballaggio è vendita di una larga gamma di bevande è cibi liquidi - cumprese materie prime è soluzioni logistiche, cù temi di marketing di bevande è di cuncepimentu di imballaggio chì arricchiscenu a cartera.

2

3

4

5

Cum'è un participante in l'industria di a birra artigianale, sentimu assai i cambiamenti in l'industria è a migliione di l'industria di l'equipaggiu di birra artigianale in l'ultimi anni.

Alston Equipment Company hè ancu sempre attentu à i cambiamenti in u mercatu, i bisogni di i clienti, u migliuramentu di l'equipaggiu, etc., è aghjurnà u nostru equipamentu è u prucessu di fermentazione in tempu per riduce u travagliu, risparmià acqua, elettricità è altre risorse, è ricuperazione di energia di calore.Megliu serve i birreri è i birrerie.

 

À a fine, spergu chì l'epidemie finisci prestu è puderemu à u latu di u cliente per custruisce una birreria prufessiunale.A salute!


Tempu di Postu: Oct-08-2022