Alston Equipment

Prufessiunali per a birra, u vinu è a bevanda
Sceglite una birreria adatta per voi.

Sceglite una birreria adatta per voi.

A Brewhouse hè a parte più impurtante in a birreria sana, chì hè in relazione cù a pruduzzioni è a qualità di a birra.I nostri birreri cummirciali venenu cun cunfigurazioni multi-navi, cù mash tun, lauter tank, brew bollitore, tank liquore caldu è accessori inclusi.Offriamo birrerie più grandi libere da 1 bbl (1HL) a 30 bbl (35HL) e sistemi di montaggio su skid in dimensioni che vanno da 2 bbl (200L) a 30 bbl (35HL).

A Brewhouse hè a Fundazione di a vostra Birreria, Allora chì Dimensione Brewhouse hè Giusta Per Voi?

Birreria Alston Brew 10BBL

Birreria 10bbl in custruzzione

Birrerie montate in skid

Tutte e nostre birrerie montate in skid offrenu i vantaghji di una stallazione rapida è faciule.Venanu pre-piped è, eccettu per e cunnessione di utilità o di vapore, ùn anu micca bisognu di cummerci qualificati per andà, è tipicamente includenu e seguenti caratteristiche (salvo altrimenti dumandatu):

 

● cuntrolli Advanced touch-screen cù capacità luntani-controllo

● Mash tun insulated with rakes, plow and grit hydrator (Mash tuns ponu esse fatti cù razzi è aratu o esse agitati a manu).

● Bolitori insulati o micca insulati

● Grant wort di vetru cù cuntrolli di pompa automatizati

● Piping duru è piattaforma

● Scale cù roti per un accessu faciule sottu a piattaforma

 

 

Birrerie Stand-Alone

Una birreria tradiziunale offre tutte e funziunalità di un sistema di muntagna skid cù menu acciaio inox, menu travagliu per a fabricazione, è menu pesu per trasportà a vostra birreria.Sè vo avete travagliatu cù un spaziu più ristrettu in a vostra birreria, una birreria stand-alone pò travaglià megliu per voi.Eccu alcuni di l'altri vantaghji di un sistema di fermentazione autonoma:

 

● Cuntrolla nantu à a cunfigurazione: i brewhouses stand-alone ponu esse più faciuli per mette in più spazii.Se u vostru edifiziu hà forme è spazii strani o ostruisce i posti di a porta, serà più faciule d'adattà una birreria tradiziunale cà un monte skid.

● Better for Non-Traditional Space: Brewhouses stand-alone offre ancu più flessibilità mentre cresce o cambia u vostru prucessu, postu chì hè più faciule per aghjunghje cumpunenti o novi passi à u vostru prucessu di fermentazione, se pudete pusà i vostri tanki cum'è necessariu per adattà u vostru spaziu.

● Flessibilità: Senza e limitazioni di piping duru, hè più faciule per mudificà i vostri flussi di liquidu per prucessi unichi o di prova.

● Più Spaziu per Cresce: I brewhouses stand-alone offrenu ancu più flessibilità mentre cresce.

● Costu più bassu: Una birreria autonoma tradiziunale cù tubi morbidi offre tutte e funziunalità di un sistema di muntagna skid à un costu più bassu.

● Configurazione faciule cù i nostri tubi flessibili - i birreri ponu fà elli stessi.

● Bolitori insulati o micca insulati.

● Piattaforme dispunibuli.

 

 

Quale taglia Brewhouse hè ghjustu per voi?

● 1 bbl brewhouse: I nostri brewhouses 1 bbl in vendita sò ottimi sistemi piloti per pruvà ingredienti, prucessi è furnisce a vostra sala di degustazione cù varietà.Pruvate i vostri lotti prima di impegnà à una durata di fermentazione completa.Facile da installà è impronta bassa hè perfetta per u spaziu limitatu.

 

● 2 bbl, 3 bbl, è 3,5 bbl birrerie:

Eccellente per a sala di tap è a birreria di pub, o a birreria "prova di cuncettu".Eccu i sistemi chì anu lanciatu mille birrerie !!

Un modu assai populari per furnisce i pub cù una produzzione limitata ~ 300-500 bbl / annu.Cisterne è equipaggiamenti persunalizati dispunibuli per risponde à i vostri bisogni di prucessu.

 

● 5 bbl brewhouse:

A birreria 5 bbl hè un eccellente sistema di pub di birreria chjuca à mediana!Iniziate a vostra birreria cun varietà è flessibilità in mente.Facilmente espandibile cum'è a dumanda cresce, stu sistema di birra hè grande per l'imprenditore principiante, restauratore è artighjanu.I tanki è l'equipaggiu persunalizati in vendita sò dispunibuli per risponde à e vostre esigenze, fateci solu sapè i vostri bisogni è pudemu custruisce u sistema di birra chì sognu.

 

● 7 bbl brewhouse:

Un sistema eccellente per i pub brew medium!L'ultime flessibilità di capacità - preparanu stagioni di mezzu batch, rotatori di batch pienu è flagships doppia batch.Accuminciate a vostra birreria cù varietà è flessibilità à a vostra manu.Facilmente espandibile cum'è a dumanda cresce, stu sistema permetterà à u vostru craft per ghjunghje in a vostra cumunità.Cisterne è equipaggiamenti persunalizati dispunibuli per risponde à i vostri bisogni di prucessu.

 

● 10 bbl brewhouse - 15 bbl brewhouse:

I nostri sistemi di birreria 10 bbl è 15 bbl chì sò in vendita sò i sistemi di fermentazione di dimensioni di produzzione chì portanu a vostra birra à u mercatu.Se pensa à un pub di birreria di taglia media à grande o una sala di birreria, u nostru sistema di distribuzione hè per voi.Quì in Alston brew, custruemu una vasta gamma di tanki persunalizati è equipaghji di birra dispunibuli per risponde à i vostri bisogni.

 

● 20 bbl brewhouse è più grande: Distribuzione di birrerie chì distribuiscenu necessitanu sistemi più grande, chì sò più persunalizati chì i nostri sistemi più chjuchi.Cuntattate i nostri esperti di cuncepimentu di birreria per aiutà à piglià a vostra birreria à u prossimu livellu.

 

 

Cuminciamu a Conversazione

Ci hè un milione di modi diffirenti per cunfigurà una birreria.A qualità è a sicurità di a vostra birra importa, dunque ùn lasciate micca u vostru sistema di fermentazione prufessiunale à u casu.Richiedete una Prevenzione Rapida o una Prevenzione Dettagliata è u nostru Squadra di Design di Birreria vi darà una citazione di birreria in u prossimu ghjornu di affari.L'antichi birreri stessi, sò alcuni di i migliori in l'affari è travaglià cun voi per persunalizà una birreria chì hè ghjustu per voi.


Tempu di post: 26-jun-2023