Europa: L'aumentu di a crisa energetica è di e materie prime hà aumentatu u prezzu di a biera di 30%
A causa di l'aumentu di a crisa energetica è di e materie prime, l'imprese europee di a birra si trovanu affruntà una pressione di costi enormi, chì eventualmente porta à un forte aumentu di i prezzi di a birra cumparatu cù l'anni precedenti, è i prezzi cuntinueghjanu à cresce.
A causa di l'aumentu di a crisa energetica è di e materie prime, l'imprese europee di a birra si trovanu affruntà una pressione di costi enormi, chì eventualmente porta à un forte aumentu di i prezzi di a birra cumparatu cù l'anni precedenti, è i prezzi cuntinueghjanu à cresce.
Hè infurmatu chì Panago Tutu, u presidente di u venditore di birreria greca, hà manifestatu preoccupazioni per l'aumentu di i costi di produzzione, è prevede chì una nova volta di i prezzi di a birra aumenterà prestu.
Ellu disse: "L'annu passatu, u maltu di e nostre materie prime principali hè cresciutu da 450 euro à l'attuale 750 euro.Stu prezzu ùn include micca i costi di trasportu.Inoltre, i costi di l'energia anu ancu aumentatu assai perchè u funziunamentu di a fabbrica di birra hè un tipu assai densu di energia.U prezzu di u gasu naturale hè direttamente ligatu à u nostru costu."
Nanzu, u Brewery, chì Galcia, usatu oliu à u pruduttu di furnizzioni Danish, usatu oliu invece di energia di gas naturale à impedisce a fabbrica da esse chjusu in a crisa energetica.
Gale hè ancu furmulendu misure simili per altre fabbriche in Europa per "fà preparazione per l'oliu" da u 1 di nuvembre.
Panagion hà dettu ancu chì u prezzu di i latti di cerveza hè cresciutu di 60%, è hè previstu di cresce più in questu mese, chì hè principalmente ligatu à l'altu costu di l'energia.Inoltre, perchè quasi tutte e piante di cerveza greche anu acquistatu una buttiglia da a fabbrica di vetru in Ucraina è sò stati affettati da a crisa ucraina, a maiò parte di e fabbriche di vetru anu cessatu di funziunà.
Ci sò ancu i pratichi di vignaghjoli grechi anu dettu chì, ancu s'è una parte di a fabbrica in Ucraina sò sempre operate, pochi camioni ponu lascià u paese, chì causanu ancu prublemi in u fornimentu di buttigli di cerveza domestica in Grecia.Dunque Cerchendu novi fonti, ma paghendu prezzi più altu.
Hè infurmatu chì per via di l'aumentu di i costi, i vinditori di cerveza anu da aumentà significativamente u prezzu di a biera.I dati di u mercatu mostranu chì u prezzu di vendita di a biera nantu à i scaffali di i supermercati hà saltatu da quasi 50%.
Prima, l'industria di a birra tedesca si lamentava per a mancanza di buttigli di vetru.EICHELE EICHELE, u direttore generale di l'Associazione Birreria Tedesca, hà dettu à u principiu di maghju chì, per via di a forte crescita di u costu di produzzione di i pruduttori di buttigli di vetru è di u bloccu di a catena di supply, u prezzu di a birra in Germania pò aumentà di 30% .
U prezzu di a birra à u Festival Internaziunale di a Birra di Munich quist'annu hè circa 15% più altu ch'è u 2019 prima di l'epidemie.
Australia: l'impositu di a birra aumenta
L'Australia hà affruntatu u più grande impositu di a birra in decennii, è l'impositu di a biera aumenterà da 4%, vale à dì un aumentu di $ 2,5 per litru, chì hè u più grande aumentu in 30 anni.
Dopu à l'aghjustamentu, u costu di un bucket di vinu cresce à circa $ 4 per ghjunghje à quasi $ 74. È u prezzu di una cerveza di l'offerta di un bar s'ingrandà à circa $ 15.
In marzu di l'annu prossimu, l'impositu australianu nantu à a birra serà aumentatu di novu.
Gran Bretagna: Rising costs, intrappulatu in i prezzi di u gasu
L'Associazione Britannica Independence Brewery hà dichjaratu chì u diossidu di carbonu di carburante, a buttiglia di vetru, u tank faciule, è tutti i tipi di imballaggi di a produzzione di birra sò aumentati, è certi vignaghjoli più chjuchi anu ancu a pressione di u funziunamentu.U costu di l'anidride carbonica hà aumentatu da 73%, u costu di u cunsumu d'energia hè aumentatu da 57%, è u costu di l'imballu di cartone aumentatu da 22%.
Inoltre, u guvernu britannicu hà annunziatu ancu in a prima mità di questu annu chì i standard di u salariu minimu in u paese sò stati elevati, chì hà purtatu direttamente à un aumentu di i costi di u travagliu in a industria di a birra.Per affruntà a pressione purtata da i custumi crescente, u prezzu di uscita di a biera hè prevista per aumentà RMB 2 à 2,3 per 500 ml.
In l'aostu di questu annu, CF Industries, un fabricatore è distributore di fertilizzanti agriculi (cumpresa l'ammonia), pò chjude una fabbrica britannica in u casu di l'aumentu di i prezzi di u gasu naturale.A birra britannica pò esse intrappulata in i prezzi di u gasu di novu.
Americana: Inflazione alta
In i tempi ricenti, l'inflazione domestica hè alta, micca solu u prezzu di a benzina è di u gasu naturale hè cresciutu, ma i prezzi di e materie prime principali di a birra di birra sò ancu aumentati bruscamente.
Inoltre, u cunflittu di Russia è l'Ucraina è e sanzioni uccidintali à a Russia anu prumuvutu u forte aumentu di i prezzi di l'aluminiu.U vasu d'aluminiu utilizatu per installà a biera hè ancu aumentatu, chì hà spintu u costu di produzzione di a fabbrica di cerveza.
Giappone: Crisa energetica, inflazione
I quattru grandi produttori di birra, cum'è Kirin è Asahi, anu annunziatu ch'elli aumenteranu i so prezzi à a forza principale di a forza principale sta caduta, è l'aumentu hè previstu di circa 1 à 20%.Questa serà a prima volta chì i quattru grandi pruduttori di birra anu aumentatu i so prezzi in 14 anni.
A crisa energetica glubale, l'aumentu di u prezzu di e materie prime, è l'ambiente di inflazione previsible, i costi di taglio è l'aumentu di i prezzi sò diventati l'unicu modu per i giganti giapponesi per ottene a crescita in u prossimu annu fiscale.
Tailanda
Sicondu a nutizia di u 20 di ferraghju, diversi tipi di vini in Tailanda aumenteranu u prezzu in tutta a linea da u mese prossimu.Baijiu hà pigliatu u capu in i prezzi aumentati.In seguitu, tutti i tipi di vini non-ferrous è a birra aumenteranu in marzu.U mutivu principalu hè chì i prezzi di parechji tippi di beni di cunsumu sò in crescita, è i costi di materie prime, materiali di imballaggio è logistica sò ancu in crescita, mentre chì i intermediari anu cuminciatu à scorri, mentre chì i pruduttori sò troppu tardi per pruduce.
Tempu di Postu: Nov-04-2022