Alston Equipment

Prufessiunali per a birra, u vinu è a bevanda
200 novi birreri chì operanu in u Regnu Unitu in l'ultimu annu

200 novi birreri chì operanu in u Regnu Unitu in l'ultimu annu

A ricerca da a ditta di contabilità naziunale UHY Hacker Young hà dimustratu chì a birra hè sempre in crescita postu chì 200 novi licenze di birra sò state emesse in u Regnu Unitu in l'annu finu à u 31 di marzu di u 2022, purtendu u numeru tutale à 2,426.
46Ancu s'ellu face una lettura impressiunanti, u boom in i startups di birrerie hà iniziatu à rallentà.A crescita hè cascata per u terzu annu consecutivu, cù l'aumentu di 9,1% per 2021/22 essendu quasi a mità di quella di a crescita di 17,7% di 2018/19.

James Simmonds, cumpagnu di UHY Hacker Young, hà dettu chì i risultati eranu sempre "rimarchevuli": "L'attrazione di inizià una birreria artigianale resta per parechji".Una parte di questa attrazione hè a chance per l'investimentu da e grandi corporazioni di birra, cum'è era u casu cù Heineken chì hà pigliatu u cuntrollu di Brixton Brewery l'annu passatu.

Hà nutatu chì quelli birreri chì anu iniziatu un capu alcuni anni fà eranu in un vantaghju: "Alcuni birreri britannichi chì eranu startups solu uni pochi anni fà sò avà attori principali in u mondu.Anu avà accessu à a distribuzione sia in u cummerciu sia fora di u cumerciu chì i birreri più ghjovani ùn ponu ancu currispondenu.E startups ponu sempre cresce rapidamente per via di vendite lucali è in linea se anu u pruduttu è a marca ghjusta, però.

Tuttavia, l'affidabilità di e dati hè stata interrugata da un portavoce di a Società di Brewers Indipendenti: "L'ultime cifre di UHY Hacker Young ponu dà una figura ingannosa di u numeru di birrerie artisgianali chì operanu in u Regnu Unitu cum'è includenu quelli chì detennu un licenza di birreria è micca quelli chì sò attivamente fermentati chì hè intornu à 1,800 birrerie ".

Ancu s'ellu Simmonds hà suggeritu chì "a sfida di fà un successu di una startup in u settore hè avà più grande di ciò chì era", i birreri vechji è novi sò tutti da affruntà difficultà per via di prublemi di supply chain è di l'aumentu di i costi.

In maghju, Alex Troncoso di Lost & Grounded Brewers in Bristol hà dettu à db: "Videmu aumenti significativi in ​​tuttu u pianu (10-20%) per tutti i modi di input, cum'è u cartone è i costi di trasportu.I salarii diventeranu estremamente pertinenti in un futuru vicinu, postu chì l'inflazione applica pressione à u standard di vita ".A carenza d'orzu è di CO2 hè stata ancu critica, cù u fornimentu di l'anzianu severamente dentatu da a guerra in Ucraina.Questu a so volta hà risultatu in l'aumentu di i costi di a biera.

Malgradu u boom di a birreria, ci hè una preoccupazione significativa di i cunsumatori chì, in e circustanze attuali, una pinta puderia diventà un lussu inaccessibile per parechji.
 


Tempu di Postu: Set-05-2022